środa, 24 marca 2010

www.andrzejolechowski.com

Inspiracją wpisu jest komentarz Michała Klimczaka , który odwiedził stronkę www Olechowskiego i zniesmaczony westchnął, że "chyba robił ją ktoś na DOS-ie".

Zaintrygowani zajrzeliśmy na www.andrzejolechowski.com i ...
No cóż, ... ;-)

Z jednej strony kandydat wydaje się być świadom, jak istotny w kampanii jest Internet (na Facebooku ma 1,540 fanów - stan na 24.03.10, godz. 20.31), we czwartek 25.03.10 o godz. 17.30
można będzie uczestniczyć w video-czacie z kandydatem na prezydenta, ale ...
... ale twórcom strony www zabrakło wyczucia co jest trendy a co passe w 2010 roku,
nie wspominając o usability strony*.



Trafne określenie na stronę Olechowskiego to "słup z ogłoszeniami"...

(w tym miejscu, dla co bardziej zainteresowanych tematyką polecamy tekst Tomasza Sawickiego KAMPANIA WYBORCZA W SIECI cz.I oraz cz. II)

Dziś wieczór przetestujemy strony pozostałych kandydatów na prezydenta - mamy nadzieję, że wybory 2010 okażą się rewolucyjne nie tylko poprzez prawybory, ale również pod względem wykorzystania Internetu, a pozostałe strony www kandydatów przyniosą zaskoczenie pozytywne. Amen.

* Usability, czyli łatwość uczenia i zapamiętania, zadowalający efekt wizualny i radość używania produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz